החופשה החלומית שלך

שלום לכם נופשים יקרים אתם מוזמנים להציץ אצלנו בבלוג ולהנות ממידע רב על חופשות חלומיות בתאילנד סין וארה"ב ואולי גם מקומות אקזוטיים אחרים

יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

טיול בארה"ב


אמנם אי אפשר לטייל בכל ארצות הברית בפעם אחת, ובחופשה קצרה יחסית , גם אם מדובר בדילים לארה"ב המדינה היקרה מציעה אמנם כל כך הרבה הזדמנויות  אנו מציעים לבדוק ולטייל באזור אחד של הארץ בכל פעם. לדוגמה, אם אתה מעוניין בארצות הברית של קליפורניה, אתה יכול לבדוק את החופים המפורסמים של המדינה, פארקי שעשועים, כביש החוף, והערים הקוסמופוליטיות שלה והכול בחופשה אחת בלבד.
דילים לארה"ב

בסתיו בארצות הברית פופולארי לעשות חופשה בניו אינגלנד, עם עלים וצבעים שיש רק בסתיו המדהים שלה. תנו למישהו אחר לעשות את הנהיגה תוך כדי שאתם מצלמים תמונות של אדום בוהק, כתום כפרי ומוזהב. יש אפשרות גם לבקר בפלורידה בפארק המבקרים באורלנדו האהוב הנצחי, כמו גם החופים המדהימים שלה, כגון פורט לודרדייל, נאפולי ומיאמי וגם אוגוסטינוס הקדוש ההיסטורי.דילים  לארה"ב מכילים בתוחם חופשות בערים גדולות בדרום כמו ניו אורלינס, ממפיס ו - נאשוויל.

אחת הדרכים לקלוט את יופיה הטבעי והמדהים של אמריקה היא לסייר ולטייל  בהגנים הלאומיים של דרום מערב. אתה רוצה לוודא שיש לך מספיק סוללות במצלמה שלך כדי ללכוד תמונות של תצורות סלע מרשימות בפארקים כגון קשתות, ברייס והגרנד קניון המדהים.

אסור לשכוח את לאס וגאס המדהימה שמציעה בילויים ושעשועים 24 שעות ביממה ויכולה להיות בפני עצמה נופש לארה"ב שלם לחלוטין.
טיול מאורגן לארה"ב סביר להניח שיכיל חלקית את מה שתיארנו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה